* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. Termin: 2025-12-08 - 2025-12-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Szkolenia | |
Trening umiejętności negocjacyjnychINFOBIZTECH Sp. z o.o.Przed przystąpieniem do negocjacji powinniśmy kierować się ważnymi zasadami jakie pomogą nam przy przeprowadzaniu negocjacji. Dobry negocjator musi posiadać pewne umiejętności, które nabędzie na tym szkoleniu. Termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
690.00 zł 848.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.2009-04-24 10:44:38Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana. Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu. |
|
Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych2009-04-08 13:42:58Zdrowych pogodnych Świąt Wielkanocnych Radosnego, wiosennego nastroju, |
|
Zastrzyk potężnej wiedzy podczas RemaCongress 2009!2009-01-26 11:22:22Już po raz piąty, w dniach 10 - 12 lutego br. podczas Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays, odbędzie się cykl konferencji RemaCongress 2009. |
![]() |
Już jutro! Tajniki pracy Doradcy Zawodowego2009-01-23 13:29:45Czyli co zrobić, żeby być dobrym Doradcą Zawodowym. Opowiemy o tym, jaka jest specyfika tej pracy, jakie cechy powinien mieć Doradca Zawodowy, jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie należy skończyć studia, gdzie odbyć przydatne kursy. Powiemy także o możliwościach zdobycia doświadcze |
![]() |
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
![]() |
Szkolenia szkolenie WEBINAR ON-LINE Z TRENEREM, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.